We zijn er!!!! - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Michel en amanda - WaarBenJij.nu We zijn er!!!! - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Michel en amanda - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!!

Door: Amanda

Blijf op de hoogte en volg Michel en amanda

08 Maart 2016 | Brazilië, São Paulo

Hallo allemaal,

We zijn er eindelijk!!! Vanmorgen om 5uur ging de wekker, douche aankleden en laatste spullen pakken en toen stond mijn moeder voor de deur. Op schiphol ging alles heel snel, na wat koffie en een ontbijtje zijn we bij de gate gaan wachten.
We zaten in het midden van het vliegtuig zonder mensen achter ons. Het vliegtuig was zo leeg dat na het opstijgen heel veel mensen naar achteren werden geplaatst zodat er max 2 mensen per 3 stoelen waren. Ruimte zat dus :)

Beide 4 films, wat series en twee warme maaltijden later, hoefde we nog maar een uurtje en met wat turbelentie moesten we toch blijven zitten maar ook dat ging zo voorbij.
Op het vliegveld aangekomen eerst door paspoort controle, wat een lange rij leek maar wat toch er snel ging, paar stempels en door naar de bagageband.
We hadden weer eens geluk, bijna de laatste tassen. Maar ze waren er beide, nog door een controle en toen de taxi's zoeken. Die moesten buiten gereserveerd worden terwijl ik overal had gelezen je nooit buiten een taxi moest pakken. Maar dit was goed geregeld en binnen twee minuten zaten we in een taxi.
Taxi rit duurde even, het was ook meer als 25 km, en aangekomen bij ons arpartement stond marcos ons al op te wachten.

Nu liggen we op bed, de tassen zijn uitgepakt, wij uitgeput maarproberen nog wel even wakker te blijven (het is 20.30)

Morgen gaan we sao paulo in, we zijn hier maar twee dagen dus zal lekker druk worden.

Werkse allemaal
Liefs michel en amanda

• 08 Maart 2016 - 07:49

Bea:

Goedemorgen, ik hoop dat jullie lekker hebben geslapen. Leuk om digitaal met jullie op reis te gaan, ik hoop dat jullie hier elke dag iets kunnen schrijven. Veel plezier vandaag in Sao Paulo gaan jullie vandaag op zoek naar de beroemde markt ?
    Dikke kus mama (bea)

• 08 Maart 2016 - 08:07

Erwin:

Goed om te lezen dat de vliegreis mee is gevallen. wat is je eerste indruk van Sao Paulo.
    Heb je al dansers gezien? Was de taxi duurder dan ze hadden gezegd of viel het mee?
    Heb je een leuk appartement en een lekker bed?

Veel plezier bij je eerste tour door Sao Paulo en heeeeeeeeeeeeel voorzichtig doen.

Dikke Kuszie papa (Erwin)

• 08 Maart 2016 - 10:22

Roel:

Geniet ervan!

• 08 Maart 2016 - 11:29

Sonja:

Het avontuur kan beginnen na bijna een jaar voorbereiding. Voor straks veel plezier in Sao Paulo.
    Geniet er van samen.
    Dikke kus en knuffel Mams (Sonja)